Regulamin pobytu, rezerwacji i polityka prywatności

Zasady pobytu

IconAkceptujemy: małe psy, średnie psy, duże psy, koty – za dodatkową opłatą.

IconMaksymalna łączna liczba gości: 22 osób (Leśniczówka maks. 12 osób + Chata Łemkowska maks. 10 osób)

IconMinimalny okres wynajmu: Standardowy minimalny pobyt: 2 dni, 3 dni w przypadku długich weekendów / świąt, sylwestra oraz 4 dni podczas ferii, wakacji

Icon Godziny przyjazdu i wyjazdu

Przyjazd od godziny 16:00 do godziny 21:00

Wyjazd od godziny 10:00 do godziny 10:30

W miarę możliwości przyspieszymy zameldowanie / opóźnimy wymeldowanie (prosimy o kontakt tuż przed przyjazdem)

Icon Pozostałe zasady

Zakaz palenia tytoniu i epapierosów w domkach.
Rozpalanie ognisk i grilla jest dozwolone tylko w wyznaczonych do tego miejscach.

Na terenie Przystanku Ropienka mogą występować komary, muchy czy mrówki.

Nie ponosimy odpowiedzialności za wypadki spowodowane z własnej winy czy nieuwagi – m.in poślizgnięcia, nie upilnowanie dzieci, wypadki spowodowane alkoholem itp.

Nie ma nas na miejscu — zarządzamy zdalnie, bo mieszkamy 150 km od Ropienki. Na miejscu zaopiekują się Wami: Marta (która dba o czystość naszych domków) i Grzegorz (miejscowy stolarz-złota rączka), który jest na miejscu zawsze gdy coś się dzieje.

Zasady rezerwacji i płatności

Icon Płatności i zasady anulacji

Pobierana przedpłata: 500zł – termin płatności przedpłaty po potwierdzeniu rezerwacji wynosi 2 dni, w przypadku braku wpłaty w terminie rezerwacja zostanie odwołana.

W przypadku anulowania do 14 dni przed przyjazdem zwracamy kwotę przedpłaty
Nr konta do wpłaty przedpłaty – 23 1020 4939 0000 0402 0043 0900 – (jest on także wysyłany e-mailem po potwierdzeniu rezerwacji)

Pozostała kwota płatna w dniu przyjazdu (gotówką na miejscu, przelewem, bonem turystycznym)

Wystawiamy faktury VAT

Polityka prywatności

  1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
    Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest Przystenek Ropienka
  2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
    Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail klocyk@gmail.com.
  3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
    Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest realizacja usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
    • dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
      W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie Hotelu.
  4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest realizacja usługi hotelarskiej.
    • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
    • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.
    • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
  5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
    Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
    • firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
  6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    Dane osobowe:
    • pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
    • pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
    • pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez maksymalnie 21 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.
  7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu.
  8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
    Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
  9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi realizację usługi hotelarskiej.
  10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
    Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
  11. PLIKI COOKIES
    Strona internetowa Hotelu używa plików cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry tych plików pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
    Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie. Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz naszej firmy w celu optymalizacji działań.
    Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące typy plików cookies:
    • pliki sesyjne – są to pliki tymczasowe przechowywane w pamięci przeglądarki użytkownika do momentu zakończenia sesji, czyli do jej zamknięcia. Przeważnie są one niezbędne do poprawnego funkcjonowania serwisu.
    • pliki stałe – służą do zapamiętania wybranych ustawień i personalizacji interfejsu użytkownika na stronie w celu ułatwienia nawigacji po witrynie. Pozostają w pamięci przeglądarki przez dłuższy okres (jest on zapisany w parametrach każdego pliku cookie) lub do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
    • pliki podmiotów zewnętrznych – pochodzące z serwerów zewnętrznych firm i dostawców usług, współpracujących z właścicielem witryny. W zależności od ich przeznaczenia, mogą być zapisywane w celu umożliwienia funkcjonowania usług dostępnych w ramach serwisu. Mogą także posłużyć do zbierania informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu przez użytkowników, w celach analitycznych czy statystycznych.